ZAWIESZKA ZAPACHOWA kontra ULOTKA

Ile rozdajesz ulotek w miesiącu? Czy zastanawiasz się co się z nimi dzieje?

99,9 % wydanych losowo komu popadnie ulotek natychmiast ląduje w koszu BEZ CZYTANIA!
Chyba, że dajesz ją do ręki osobie zainteresowanej twoim produktem czy usługą - wtedy przeczytają i potem dopiero wyrzucą.

Skuteczność ulotek - czy można to zmierzyć?
Wydaje się, że na 1000 wydanych ulotek - 1-2 sztuki mogą przyprowadzić klienta.



Codziennie wyjmuję kilka ulotek ze skrzynki pocztowej. Czasem zerkam, co tam jest ... i odkładam, bo u mnie ulotki się nie marnują. Systematycznie zbieram całość makulatury razem z gazetkami i raz na pół roku odbieram kilkaset zł za jej sprzedaż ;).

ULOTKI ZALETY / WADY

1. Jest tania, / mało kto ogląda, co dostał i zawsze szybko ląduje w koszu


ZAWIESZKI ZALETY

1. Zawieszka ma dużą powierzchnię reklamy X 2 strony!
2. Każdy weźmie zawieszkę podobnie jak długopis.
3. NIKT nie wyrzuci zawieszki, którą dostanie, a tak jest w 99% z ulotką.

4. Mało który produkt reklamowy daje taki zwrot z inwestycji czyli 100 szt. na 100 wydanych pracuje
5. Jak powiesi zawieszkę w aucie, czy w domu, to widzą ją też inni
6. Połączenie zawieszka + długopis z grawerem daje podwójną siłę reklamy.

7. Polecam obserwować wzrok kogoś gdy wręczamy mu kpl zawieszka zapachowa + ładny długopis z grawerem
8. Praktyczny prezent reklamowy - urzyteczność, to jest klucz w obecnym świecie znieczulicy na wszelkie reklamy
9. Zawieszka nawet jak przestanie pachnieć - to często przez zasiedzenie wisi dalej, bo ludziom nie chce się sprzątać w aucie.

10. Kluczem tej reklamy na zawieszkach jest też WASZ KSZTAŁT LOGA!
11. Bez dopłaty za wykrojnik można wybierać z kilkudziesięciu bezpłatnych wzorów.
12. U nas mamy możliwość bez dopłaty zrobić 5 różnych zapachów w danym nakładzie (min. 500 szt)

13. Ponad 20 podstawowych zapachów podstawowych bez dopłaty
14. Jako nieliczni w tej branży możemy zaoferować unikalne zapachy PERFUMOWANE po 5 dla pań i dla panów
15. Mało kto wie, ale miesięcznie w Polsce produkuje się ponad 2 miliony zawieszek!

16. Za równowartość 1000 szt ulotek masz ok. 100 szt zawieszek. Ile osób zachowa ulotkę? A ile osób zachowa i powiesi zawieszkę?
17. Gdybym znalazł w skrzynce pocztowej ZAWIESZKĘ ZAPACHOWĄ, to na pewno jej nie wyrzucę, a ładną powieszę w aucie. EFEKT? Jeżeli mnie oferta nie zainteresuje, to zawsze może jeszcze zobaczyć ją ktoś, kogo zabieram do auta.

 
© ergo-media 2008 Wszelkie prawa zastrzeżone